Komunikat startowy - Maczuga Stolema 2017

1. Zespół Organizacyjny:

Piotr Grabaszewski ? kierownik zawodów, budowniczy tras, sędzia główny, tel. +48 603 229 366
Paweł Żmuda, Aleksandra Karmelita, Małgorzata Nowak ? obsługa techniczna zawodów
Inni pracownicy GOK Główczyce

 

2. Termin i miejsce zawodów:

26 sierpnia 2017 roku, Zespół Szkół w Pobłociu, teren Gminy Główczyce i Pobrzeża Słowińskiego

 

3. Baza i biuro zawodów:

Zespół Szkół w Pobłociu

 

4. Forma rozgrywania zawodów:

  • Trasa TP12 - indywidualna (dopuszczalne są zespoły 4 osobowe jako 1 team, w tym przynajmniej jeden członek zespołu musi być poniżej 15 roku życia)
  • TP25 - indywidualna
  • Trasa TP50 - indywidualna

Wszystkie trasy pokonywane są w formule scorelauf ? czyli zaliczanie punktów kontrolnych w dowolnej kolejności.

 

KOMUNIKAT TECHNICZNY
Trasa ?Mały Stolem? - trasa ok. 12 km
Ilość PK ..... 
Dowolna kolejność zdobywania PK
Limit czasu 5h + 30 minut limitu spóźnień
Liczba osób w zespole max 4.
Skala mapy 1: 25 000 (1 cm na mapie = 250m w terenie)
Na trasie znajduje się 1 punt żywieniowy

Trasa ?Średni Stolem? - trasa ok. 25km
Ilość PK .... Lampiony
Dowolna kolejność zdobywania PK
Limit czasu 8h + 30 minut limitu spóźnień
Zespoły 1 osobowe
Skala mapy 1: 50 000

KOMUNIKAT TECHNICZNY
Trasa ?Duży Stolem? - trasa ok. 50 km
Ilość PK ........
Dowolna kolejność zdobywania PK
Limit czasu 12h + 30 minut limitu spóźnień
Zespoły 1 osobowe
Skala mapy 1: 50 000

5. Program zawodów:

 
25 sierpnia 2017

18:00 ? Przyjmowanie uczestników w bazie rajdu

 

26 sierpnia 2017

06:30 - Przyjmowanie uczestników, praca sekretariatu rajdu trasa TP50
07:00 - Odprawa techniczna TP50
07:30 - Start trasy TP50,
07:00 - Praca sekretariatu rajdu - trasa TP12, TP25
08:30 - Odprawa techniczna trasy TP12, TP25
9:00 - Start trasy TP12, TP25
15:00 - Zamknięcie mety TP 12
15:30 - Zakończenie i wręczenie nagród Trasy TP 12
18:00 - Zamknięcie mety TP 25
18:30 - Zakończenie i wręczenie nagród Trasy TP25
19:30 - Zamknięcie mety trasy TP 50
20:00 - Zakończenie i wręczenie nagród trasy TP50

 

Istnieje możliwość przenocowania z soboty na niedzielę w bazie rajdu.

 

6. Zgłoszenia:

Zgłoszenia będą przyjmowane poprzez formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie internetowej www.gok-glowczyce.pl oraz poprzez wypełnienie karty zgłoszeniowej w biurze zawodów wraz z przedstawieniem dowodu wpłaty.

 

7. Świadczenia startowe

  • posiłek regeneracyjny po rajdzie
  • komplet kolorowych map i materiałów startowych,
  • nocleg w warunkach turystycznych (należy posiadać własny śpiwór i karimatę)
  • szatnie, toalety i prysznice w Bazie Zawodów,
  • wrzątek do celów spożywczych,

 

8. Postanowienia końcowe

  • Zawody odbędą się bez względu na pogodę,
  • uczestnicy startują na własną odpowiedzialność,
  • zabrania się korzystania z innych środków lokomocji niż przewidziane w regulaminie Zawodów,
  • uczestnik, który nie zgłosił się na starcie traci prawo do świadczeń,
  • na terenie Bazy Zawodów obowiązkowo poruszamy się w obuwiu zmiennym, o jasnej podeszwie,
  • za szkody wyrządzone wobec uczestników jak i osób trzecich organizator nie odpowiada,
  • obowiązuje nakaz przestrzegania zasad poruszania się po drogach publicznych, przepisów ruchu drogowego i ppoż.,
  • ostateczna interpretacja komunikatu startowego oraz regulaminu należy do organizatorów,