1. Zespół Organizacyjny:
Piotr Grabaszewski ? kierownik zawodów, budowniczy tras, sędzia główny, tel. +48 603 229 366
Paweł Żmuda, Aleksandra Karmelita, Aneta Jankowska ? obsługa techniczna zawodów
Inni pracownicy GOK Główczyce
2. Termin i miejsce zawodów:
27 sierpnia 2016 roku, Zespół Szkół w Stowięcinie, teren Gminy Główczyce i Pobrzeża Słowińskiego
3. Baza i biuro zawodów:
Zespół Szkół w Stowięcinie
4. Forma rozgrywania zawodów:
- Trasa TP12 - indywidualna (dopuszczalne są zespoły 4 osobowe jako 1 team)
- TP20 - indywidualna
- Trasa TP50 - indywidualna
Wszystkie trasy pokonywane są w formule scorelauf ? czyli zaliczanie punktów kontrolnych w dowolnej kolejności.
KOMUNIKAT TECHNICZNY
Trasa ?Mały Stolem? - trasa ok. 12 km
Ilość PK 10 w tym 7 lampionów 3 PK zadaniowe (spisz z terenu...)
Dowolna kolejność zdobywania PK
Limit czasu 5h + 30 minut limitu spóźnień
Liczba osób w zespole max 4.
Skala mapy 1: 25 000 (1 cm na mapie = 250m w terenie)
Na trasie znajduje się 1 punt żywieniowy (okolice 5PK)
KOMUNIKAT TECHNICZNY
Trasa ?Szybki Stolem? - trasa ok. 23km
Ilość PK 16 Lampiony
Dowolna kolejność zdobywania PK
Limit czasu 8h + 30 minut limitu spóźnień
Zespoły 1 osobowe
Skala mapy 1: 50 000
Na trasie znajdują się 2 punty żywieniowe (okolice 7PK i 15PK)
Na trasie tej występują tzw PK stowarzyszone tj w rejonie właściwego PK umieszczone dodatkowy lampion. Jego zadaniem jest wprowadzenie startujących w błąd. Lampiony te umieszczone są na podobnych do właściwego PK elementach terenowych ale w pewnym oddaleniu od PK właściwego (powyżej 50m). Za potwierdzenie na karcie startowej PK stowarzyszonego, uczestnik dostaje karę 30 minut doliczanych do czasu przejścia trasy. Jeżeli uczestnik potwierdzi PK stowarzyszony i się zorientuje w błędzie, ma możliwość zmniejszenia kary poprzez potwierdzenie właściwego PK w rezerwowej kartce na karcie startowej. Za taką zmianę uczestnik otrzymuje tylko 10 minut kary.
KOMUNIKAT TECHNICZNY
Trasa ?Duży Stolem? - trasa ok. 50 km
Ilość PK 19 Lampiony
Dowolna kolejność zdobywania PK
Limit czasu 12h + 30 minut limitu spóźnień
Zespoły 1 osobowe
Skala mapy 1: 50 000
Na trasie znajdują się 2 punty żywieniowe (okolice 12PK i 16PK)
Na trasie tej występują tzw PK stowarzyszone tj w rejonie właściwego PK umieszczone dodatkowy lampion. Jego zadaniem jest wprowadzenie startujących w błąd. Lampiony te umieszczone są na podobnych do właściwego PK elementach terenowych ale w pewnym oddaleniu od PK właściwego (powyżej 50m). Za potwierdzenie na karcie startowej PK stowarzyszonego, uczestnik dostaje karę 30 minut doliczanych do czasu przejścia trasy. Jeżeli uczestnik potwierdzi PK stowarzyszony i się zorientuje w błędzie, ma możliwość zmniejszenia kary poprzez potwierdzenie właściwego PK w rezerwowej kartce na potwierdzenia. Za taką zmianę uczestnik otrzymuje tylko 10 minut kary.
5. Program zawodów:
26 sierpnia 2016
18:00 ? Przyjmowanie uczestników w bazie rajdu
27 sierpnia 2016
06:30 - Przyjmowanie uczestników, praca sekretariatu rajdu trasa TP50
07:00 - Odprawa techniczna TP50
07:30 - Start trasy TP50,
07:00 - Praca sekretariatu rajdu - trasa TP12, TP20
08:30 - Odprawa techniczna trasy TP12, TP20
9:00 - Start trasy TP12, TP20
15:00 - Zamknięcie mety TP 12
15:30 - Zakończenie i wręczenie nagród Trasy TP 12
18:00 - Zamknięcie mety TP 20
18:30 - Zakończenie i wręczenie nagród Trasy TP20
19:30 - Zamknięcie mety trasy TP 50
20:00 - Zakończenie i wręczenie nagród trasy TP50
Istnieje możliwość przenocowania z soboty na niedzielę w bazie rajdu.
6. Zgłoszenia:
Zgłoszenia będą przyjmowane poprzez formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie internetowej www.gok-glowczyce.pl oraz poprzez wypełnienie karty zgłoszeniowej w biurze zawodów wraz z przedstawieniem dowodu wpłaty.
7. Świadczenia startowe
- posiłek regeneracyjny po rajdzie
- komplet kolorowych map i materiałów startowych,
- nocleg w warunkach turystycznych (należy posiadać własny śpiwór i karimatę)
- szatnie, toalety i prysznice w Bazie Zawodów,
- wrzątek do celów spożywczych,
8. Postanowienia końcowe
- Zawody odbędą się bez względu na pogodę,
- uczestnicy startują na własną odpowiedzialność,
- zabrania się korzystania z innych środków lokomocji niż przewidziane w regulaminie Zawodów,
- uczestnik, który nie zgłosił się na starcie traci prawo do świadczeń,
- na terenie Bazy Zawodów obowiązkowo poruszamy się w obuwiu zmiennym, o jasnej podeszwie,
- za szkody wyrządzone wobec uczestników jak i osób trzecich organizator nie odpowiada,
- obowiązuje nakaz przestrzegania zasad poruszania się po drogach publicznych, przepisów ruchu drogowego i ppoż.,
- ostateczna interpretacja komunikatu startowego oraz regulaminu należy do organizatorów,